Alla inlägg under februari 2014

:D

Av Isabella Hauki - 27 februari 2014 23:21

Jag har fått en jobb intervju på västkusten!!!! Ett säsongsjobb på en camping! Åh hoppas verkligen jag får det! Inte nog med det så fick jag höra att jag möjligtvis kommer få ett samtal angående jobb nästa vecka från Norge!!!

Inte nog med det så fick jag höra att våran innebandy tränare ska sluta till nästa säsong!! HALLELUJAH MOMENT!!

Grym dag, och imorgon drar jag till Stockholm och Avicii!

Lyckans helg

Av Isabella Hauki - 26 februari 2014 15:32

Detta är vänskap.

Av Isabella Hauki - 24 februari 2014 13:58

När man verkligen inser hur mycket idioter man har runt omkring sig, hur mycket falska människor.

Jag vill bara bort härifrån.

Bort från alla idioter och börja om på nytt. Det är inte många människor jag litar på här längre.

---------

Jag klarar inte ens av att se mig själv i spegeln längre utan att bryta ihop i gråt. Jag ser bara en så tom tjej som är så missnöjd över allt. Jag försöker verkligen att rycka upp mig, men jag vet inte hur. Jag vet inte hur jag ska bete mig eller vad jag ska göra.

Att bli äcklad av sig själv.. Att inse hur världelös man är och att han nog har rätt. Det tär..

?

Av Isabella Hauki - 23 februari 2014 21:02

Har så mycket ilska i mig. Vill bara skrika. Jävla innebandy, jävla tränare, jävla virsbo, jävla arbetslöshet.

?

Av Isabella Hauki - 23 februari 2014 03:35

SERIÖST. Jag orkar inte lägga så mycket känslor och energi på en människa som inte ger mig något tillbaka. Känns förjävligt. Jag känner mig patetiskt som tror att det skulle kunna bli något. Låt mig få släppa allt bara, snälla.

Av Isabella Hauki - 20 februari 2014 23:58

Tänk om allting hade gått bra? Att vi hade träffats när vi skulle.

Tänk om vi hade känt precis likadant som innan.

Tänk om vi hade flugit in i varandras armar.

Tänk om vi hade älskat varandra från första stund.

Tänk om vi hade haft en möjlighet.

Tänk om vi hade kunnat lösa allt.

Tänk om vi kunde offra saker för varandra.

Tänk om vi hade varit på en helt annan plats vid en helt annan tid.

Tänk om detta skulle vara gränslös kärlek.

Tänk om detta var det som skulle vara menat.

Tänk om jag inte hade varit där just då.

Tänk om du inte hade varit perfekt, vad enkelt det skulle vara då.

Detta är bara sjukt. Så sjukt.

Jag vill bara bort härifrån och glömma allting från det senaste halvåret. Jag orkar inte känna, jag orkar verkligen inte känna.

Av Isabella Hauki - 20 februari 2014 01:50

Hann väl sova i 30 minuter innan jag vaknade av att hela jag var alldeles kall svettig. Nu kan jag inte somna om.

Drömmarna dessa dagar har varit likadana. Någon sliter ut mitt hjärta, bokstavligt! Och jag vaknar varje gång innan jag dör. Så otäckt att drömma samma dröm flera ggr. Betyder det något? Är det något mitt undermedvetna försöker säga mig? Åh om man ändå kunde få svar..

Jag är trött på mardrömmarna, att gråta tills sömns. Jag känner mig ensam.

Jag saknar Markus, det kändes så bra ett tag, för bra. Och nu vet jag inte längre. Allting krossar mig känns det som.

Av Isabella Hauki - 19 februari 2014 23:58

Idag har jag verkligen fått tänka på annat och glömt allt det negativa. Idag har jag mått så bra! Länge sen jag skrattade och grät med en fin vän!

Anna ringde mig i tisdags och berättade att hon skulle gifta sig! Och jag blev/är sååå glad för hennes skull! Vilken grej. Hon ska gifta sig med hennes Christian som hon varit tillsammans med i 10 år i sommar. Bröllopet kommer att äga rum sommaren 2015!

Och inte nog med det frågade hon MIG om jag ville vara brudtärna! Åh brinner i hela mig av glädje! Att få planera och uppleve hennes livs bästa dag! Vilken ära!!

Anna är en så fin och ödmjuk människa. Henne kan man lita på till 1000 procent! Jag älskar Anna. Trotts att det kan gå så lång tid mellan gångerna vi ses så är det alltid roligt och vi vet vart vi har varandra. Hon är som en stora syster inte bara för att hon är äldre utan för hon är så klok och kommer ofta på lösningar till saker och ting.

PUSS PÅ DIG FINA BLIVANDE FRU RÖNNBERG!

Första bilden med Anna 2011.

Presentation


Isabella 20

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards